Wydawca
PROCAM POLSKA

tel. 512 932 844, marketing@procam.pl

PROCAM Biuro Gdańsk

80-299 Gdańsk, ul. Nowy Świat 42/44
tel. 58 762 80 30 wew. 128
MAPA ProCam

Reklama

Dostępne formaty

reklama-format

Dane techniczne

Format: 211×271 mm brutto, 205×265 mm netto.
Druk i oprawa: offsetowy, oprawa klejona.
Obowiązujące formaty zapisu: PDF, AI, EPS lub TIFF. Czcionki zmienione na krzywe, CMYK. Prace otwarte InDesign, Ilustrator, CorelDrawX5 – z załączonymi elementami składowymi. Wszelkie istotne merytorycznie elementy graficzne oraz teksty powinny być oddalone od linii cięcia co najmniej 5 mm do wnętrza strony. Maksymalne nasycenie na zdjęciach nie powinno być większe niż 240%.
Dane kontaktowe: Pliki o wielkości do 10 Mb można przesyłać na adres marketing@procam.pl, większe pliki na serwer ftp. Dane kontaktowe do serwera dostępne po uprzednim kontakcie mailowym.

Inserty

Istnieje możliwość zamieszczania wkładek do środka gazety. Waga materiału jednostkowego nie powinna przekraczać 30 gram.

Formaty reklam spadowych

Rozmiar strony magazynu Agronomia Sukcesu netto (bez spadów), brutto (ze spadami). Poniżej przedstawiamy rozmiary reklam spadowych. Spady (w miejscach, gdzie reklama wystaje poza obszar zadruku) wynoszą 3 mm. Ponadto, wszelkie istotne merytorycznie elementy graficzne oraz teksty powinny być oddalone 5 mm do wnętrza strony.
formaty-rek-spad
Terminarz poszczególnych wydań kwartalnika Agronomia Sukcesu wiąże się bezpośrednio z potrzebami agronomii oraz jest wynikiem sezonowości prac polowych w uprawie i ochronie roślin rolniczych uzależnionych od przebiegu pogody. W związku z brakiem możliwości długofalowych przewidywań przebiegu pogody terminy wydań poszczególnych numerów mogą nieznacznie różnić się od podanych w terminarzu. Nie mniej w związku ze specyfiką postaci kwartalnika przewiduje się nie mniej niż cztery wydania Agronomii Sukcesu w ciągu roku kalendarzowego.

Warunki zamieszczania reklam

  1. Podstawą do zamieszczenia reklamy jest zlecenie podpisane przez oso by uprawnione do reprezentowania Zleceniodawcy lub ust na umowa kupiecka, określa ją ce rodzaj reklamy, jej powierzchnię, ter miny. Warunki płatności oraz cenę i wysokość rabatów określa wydawca zgodnie z obowiązującym cennikiem ogłoszeń lub po twierdzeniem przy jęcia zlecenia do realizacji.
  2. Zlecenia powinny zawierać informację, czy Zleceniodawca jest płatnikiem VAT i ewentualne upoważnienie do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy oraz w przypadku rozpoczynania współpracy dokument stanowiący podstawę prawną działania Zleceniodawcy, np. kopie odpisu KRS, zezwolenie na działalność gospodarczą itp.
  3. Ceny reklam wraz ze wszystkimi rabatami ustalane są zgodnie z aktualnym cennikiem.
  4. O zmianie cennika reklam Wydawca powiadomi Zleceniodawcę 2 miesiące przed ich wprowadzeniem.
  5. W przypadku zmiany cennika w trakcie trwania długoterminowego zlecenia, nowe ceny wchodzą w życie po upływie 2 miesięcy od da ty ich wprowadzenia.
  6. Wszelkie materiały tekstowe, niebędące materiałami redakcyjnymi, są traktowane jako artykuły reklamowe i sygnowane nad tytułem „ogłoszenie” oraz nazwą i logiem firmy reklamującej się. W przypadku ogłoszeń tekstowych materiały muszą być dostarczone w postaci elektronicznej.
  7. Zlecenia na publikację reklam muszą być składane nie później niż w terminie jaki jest opublikowany w aktualnym cenniku ogłoszeń.
    Wycofanie zlecenia może nastąpić w terminie nie późniejszym, niż ostateczny termin przyjmowania zleceń po dany w cenniku ogłoszeń. Wycofanie zlecenia po tym terminie upoważnia wydawcę do obciążenia Zleceniodawcy równowartością 100% uzgodnionej wartości reklamy.
  8. Materiały do druku powinny być do starczone do dnia zgodnie z informacją podaną w cenniku ogłoszeń. W razie opóźnienia nie gwarantujemy umieszczenia reklamy w wybranym miejscu zeszytu, a w skrajnych przypadkach jej opublikowania.
  9. Wszelkie zmiany w treści reklamy – podane wyłącznie na piśmie – mogą być dokonane nie później niż 7 dni po terminie przyjmowania ogłoszeń.
  10. Ostateczna da ta przyjmowania materiałów mija 7 dni po terminie przyjmowania ogłoszeń. Po przekroczeniu tego terminu ogłoszenie może zostać przesunięte na następne wydanie.
  11. W przypadku zleceń długoterminowych, w razie nie dostarczenia nowych materiałów w terminie określonym w pkt. 10, Wydawca ma prawo do zamieszczania reklamy danej do poprzedniego numeru.
  12. Wydawca ma prawo do odmowy przyjęcia materiałów nie nadających się do reprodukcji z powodu złej jakości lub nie odpowiadających parametrom technicznym.
  13. Jeżeli materiały dostarczone do reprodukcji mają być zwrócone Zleceniodawcy, należy to wyraźnie zaznaczyć w zleceniu.
  14. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo pobierania opłat za wykonywanie materiałów poligraficznych.
  15. Życzenia odnośnie umiejscowienia reklam (przy określonym temacie redakcyjnym) mogą być spełnione tylko w przypadku określonych wielkości, terminowego zlecenia i w miarę możliwości technicznych.
  16. Za ogłoszenie przyjęte po terminie przyjmowania ogłoszeń oraz za ekspresowe przygotowanie materiałów poligraficznych pobierana będzie opłata dodatkowa do wysokości 20% wartości ogłoszenia.
  17. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych ogłoszeń oraz ma prawo odmówić zamieszczenia reklamy i wkładki jeśli ich treść lub forma pozostają w sprzeczności z linią programową i charakterem publikacji Wydawcy.
  18. Maksymalne odszkodowanie w przypadku uzasadnionej i przyjętej reklamacji to brak płatności za wadliwą reklamę.
  19. Reklamacje dotyczące reklam przyjmowane są w terminie 7 dni od daty ukazania się reklamy, w formie pisemnej.
  20. Płatności za wykonanie zlecenia dokonywane są w formie przelewów na konto.
  21. Faktury wystawiane są po ukazaniu się ogłoszenia. Ustaloną kwotę należy wpłacić nie później niż 14 dni od daty wystawienia faktury lub w terminie ustalonym w potwierdzeniu zlecenia.
  22. W wypadku opóźnienia płatności Zleceniodawca zostaje obciążony odsetka mi 0,082 % za każdy dzień zwłoki. Wydawca zastrzega sobie prawo wstrzymania druku wcześniej zamówionych reklam raz nie przyjęcia kolejnego zlecenia jeżeli poprzednie rachunki nie zostały opłacone.
  23. Istnieje możliwość różnorodnych form insertingu – zamieszczenie wkładki reklamowej wymaga przedłożenia wzoru i jego akceptacji przez Wydawcę. Wkładki, które wyglądem przypo mi na ją Agronomię Sukcesu lub inną publikacje PROCAM Polska Sp. z o.o. pod względem graficznym lub zawierają obce reklamy, nie będą przyjmowane do dystrybucji.
  24. Rabat dla agencji reklamowej – 10% przy zleceniach powyżej 10 000 zł – tylko w przypadku dostarczenia gotowych materiałów bez konieczności potwierdzenia.
  25. W przypadku przed terminowego zerwania umowy naliczane będą kary pieniężne od wysokości nie słusznie na liczonego rabatu.
  26. Wydawca zastrzega sobie prawo wstrzymania druku wcześniej zamówionych reklam po nieopłaconych trzech rachunkach. Wznowienie reklam po uregulowaniu zaległości, nowe reklamy na zasadach przedpłaty.
  27. Zamówienie reklamy oznacza akceptację powyższych warunków sprzedaży.
  28. W sprawach spornych nieujętych w powyższych zasadach obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.